IFTAR with DPM 6B student ! :)


Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak ...

Lama tak meng-update maka nya, skill menaip ayat-ayat jiwang melalak pon dah semakin menipis. Duduk tak duduk dah tinggal berapa hari jer nak raya kan. :)) Masih sempat rasanya aku nak story pasal benda nie. Maaf yerrr kalau rasa cerita nie dah lapuk  ... :P

30hb Julai 2012 bersamaan 10 Ramadhan : IFTAR bersama student DPM 6B @ BM TOMYAM. 

Sepanjang hampir tiga tahun kami bergelar student dan sekelas, hanya baru-baru ni sahaja kami dapat berkumpul dan berbuka puasa. Walaupun makan di BM TOMYAM itu adalah perkara biasa sampaikan ada setengah dari kami dah muak makan di situ, tapi bila makan secara ramai-ramai sangat meriah dan automatik makanan menjadi sangattt lazat ! Nampak tak permainan dia di situ? HAHA.

Tujuan aku organised Iftar ni hanya untuk mengeratkan hubungan silaturahim antara kami semua memandangkan semester kali ini merupakan semester terakhir bagi pelajar Diploma. :') Alhamdulillah akhirnya  segala perancangan berjalan dengan lancar. Terima Kasih diucapkan kepada semua classmate yang sudi menghadirkan diri di majlis yang tak seberapa nie. Walaupun dari pandangan kasar majlis ni hanya biasa-biasa, namun bagi kami ini adalah kenangan istimewa . :)) 

Now, let's layan gegambar u'olss.... 

#Nota kaki : classmate aku banyak gugurls. So, si cowok-2 jangan usha lelama sangat k.. ! hikhik :p


** 20 Student Business ** :)) 


before berbuka :))


makan besarrrr.... Hoohooo ^_^ makanan dekat BM TOMYAM boleh tahan jugak sedap nya. Sebab yang tukang masak adalah diimport dari Kelantan! So, Tomyam dia original Kelantan. bukan tiruan yee anak-anak. ;)) 


*Selepas berbuka* 
Memang meriah la kat BM TOMYAM gara-gara kami ada di situ. Maaf yer pakcik,makcik,kakak,abang serta adik-adik sekalian jika menganggu anda semua petang tu.. hewhew~


Fyna & Farah


*3 JEJAKA BISNES*

Omar, Ah Wei & Azrul Azmi

Yup! ini sahaja LELAKI yang ada dalam kelas kami. Oke laa tuh dari tak dak langsung kan? See.. berbeza tone warna yaa anak-anak. Nampak permainan dia? Haha >.<"


Fyna, Fatyn a.k.a Raja Nur Fatyn, Kim :))


*Our Monitor & Assistant Monitor* :))
Fyna & Ah Wei

Jangan salah faham yaaa. Mereka bukan adik-beradik. Muka ja nak sama tapi berlainan mak & ayah! Hahaha


*Monitor, Assistant Monitor, Secretary* (Ehh?) hihi

Fyna, Ah Wei & Fatyn a.k.a Raja Nur Fatyn 

Pabila perut dah kenyang, Let's go home.....! :))


geng-geng ada motor ! ^^,v


geng-geng tak dak motor ! So, jalan kaki la jawabnyaaa.... :))

**Happy Birthday yang ke-21 tudung pink (Eida)**


Fyna & Fatyn (Double F!!)


Suhaila, Kim, Erma & Ardilla

yang baju purple tu ISLAM yaa ! Jangan sangka dia awek cina or awek korea pulakk... Hahaha.


Farah, Fida, Mimie & Fathaeyah

Hope majlis Iftar nie akan menjadi kenangan kepada kita semua memandangkan tinggal beberapa bulan ja lagi kita akan bersama. Selepas tamat pengajian bermula sesi membawa haluan masing-masing. Keep in Touch selalu yaa nanti ! :') That's why aku letak nama-nama kot-kot laa nanti bila berumur ada dapat penyakit nyanyuk kaa.. Hahaha. Semua yang baik datang dari Allah, yang buruk dari kita sendiri... :))



p/s : banyak suka dan duka, gaduh-gaduh kecil dah menjadi adat resam kami semua. tapi tak menjadi halangan untuk kami semua meneruskan persahabatan ini. Ah Lan Wasahlan.. :)












0 pengomel yang comei:

 

Copyright © 2012 Reserved to CucuTokMat
Design by Cik Kumbang


POLIMAS Bloggerz