Kulit Pisang berubah Kulit

Assalammualaikum ....


Hai semua sama ada yang membaca mahupun tidak. Harap maaf sudah terlalu lama saya tidak menulis di dalam blog jadi saya agak kekok sedikit dalam penulisan. Maafkan jika ada kesalahan tatabahasa di sini. :)


Amacam ?? BM aku A++ kan ?? Well. aku sedang mengemarakkan lagi kempen menggunakan Bahasa Melayu dengan betul. dengan lebih tepat Bahasa Baku. :) Lupa kan tentang bahasa baku itu semua. Now, blog aku dah berubah. actually aku nak ucapkan Jutaan millionare kepada yang membantu dalam bagi idea aku berkembang meng-edit blog nie sesorang diri ! :( 


Thanks kepada si pencipta doodle dekat header aku tuh. aku pon dah lupa aku ambik dekat mana. yang pasti bukan doodle aku cipta. :) Sorry tau tak ingat nama U . Anyway, thanks for the cute doodle tuh. :') aku pon tak ingat sama ada aku dah mintak kebenaran ke belom. kalau belom nak mintak kebenaran jugak la.. hikhik. buruk betol perangai dah ambik baru mintak kann. T__T 


Thanks kepada Lyssa Secret atas kesemua tutorial yang dia buad. memang setiap kali aku edit blog aku akan 100% ambik tutorial dari blog dia sebab tutorial yang dia buat sangat senang nak ikot dan blog dia saja la yang aku ingat ada tutorial banyak. hehe So dah nama pon manusia kan mana laa yang nak benda susah kann. ;) Thanks yeah lyssa. mintak halal semua tutorial yang lyssa kasi tu erk. :) 


lagi nak ucap thanks kat sapa erk ? hmm.. sory tau kalau ada yang nampak aku edit blog nie seakan-akan macam milik dia tolong inform erk. maklum la baru celebrate birthday yang keduoploh !! so percambahan usia tuh semakin meningkat. hehehe.  



p/s : Tittle aku memang tak dak kena mengena dengan apa yang aku tulis kan ? =.="



2 pengomel yang comei:

yayahidayah said...

wahhh... baru edit blog ye....
cute + daring = santek la...
keep it up fatyn... <3

CucuTokMat said...

yayahidayahhehe.... edit bgai nak rak sesorang ! alhamdulillah :)

 

Copyright © 2012 Reserved to CucuTokMat
Design by Cik Kumbang


POLIMAS Bloggerz