Review ~ movie "HANTU BONCENG"

Assalammualaikummm ..... 



terasa macam nak buad review pasal movie nie. firstly, nak mintak maaf awal-awal dulu k kepada peminat-peminat movie nie mahupun pminat pelakon movie nie. :)

Untuk makluman semua, sebelom review nie dibuad aku dah ulang tayang cita nie sebanyak 3kali dah. perasaan yang timbul setiap kali tengok adalah masih sama . cerita nie lebih banyak mengarut dari logik ! yang lebih menyedihkan filem nie seolah-olah mempersendakan agama. dah la pelakon yang berlakon filem nie MELAYU dan beragama ISLAM plak tuh. memang laa filem sekadar hiburan. tapi filem nie kan ditayang seluruh negara dan untuk semua KAUM ! 

ada satu part dalam filem yang bagi aku memang hampeh gilaaaakkkkk !! first , karakter Mimi yang berpakaian seksi dan hendak pegi ke club bagi nasihat supaya jangan tinggal solat. second , lelaki bukan muhrim selamba tinggal serumah. -.-" (tak paham oke) 

cuba kita berpikir dari sudut orang bukan beragama islam . "ehh MELAYU boleh tinggal serumah mehh ?? " ...."olang MELAYU arr pakai seksi mekci pon talak kisah maaa.. itu dalam filem ada tunjuk jugak time talak sembahyang pakai seksi pon tak pa . bila mau sembahyang U cover semua laa... " 


sama tak apa yang kita fikir.. klu tak sama sila tinggalkan komen anda dibawah. TERIMA KASIH ~ :)



p/s : blog yang huduh tak semestinya tuan nya pon huduh. ^_^

0 pengomel yang comei:

 

Copyright © 2012 Reserved to CucuTokMat
Design by Cik Kumbang


POLIMAS Bloggerz