Idola Kecil vs Idola Besaq

Assalammualaikum dan hye ....


dalam bebanyak rancangan realiti berbentuk nyanyian nie Akademi Fantasia la ape la cuma satu jerr aku suka sangat tengok dan akan menghayati sepenuh jiwa. IDOLA KECIL !!



masa musim pertama tuh aku tak tengok sangat rancangan nie sebab time tuh Zizan Raja Lawak jadik pengacara. dan aku tengok rancangan nie macam hampeh. buat lawak macam tak lawak. aku dengan penuh perasaan pon tengok macam tak dak perasaan ja tengok. Opps sorry to say la k .Cheerss ! =)

tapi start musim kedua yang Alif Satar jadik pengacara lak tuh fuhhh serious perasaan aku kembali pada normal.berderau tengok budak-budak yang masuk pertandingan nie. memang hebat la. badan kecik jerr tapi sekali nyanyi sentap dowhh. mencacak jee bulu roma naik. dah la budak-budak nie semua cute-cute. memang geram la tengok kan. ^_^

 musim nie aku paling suka Ain. suara dia best macam dah matured. sama dengan si Dayana tuh. badan kecik jee pun. -_-

musim nie aku paling suka Balqis. segak dan cantik kot budak nie.. -_-

dan sekarang nie berlangsung Idola Kecil musim ke-4 pulak. korang tengok laa setiap hari SABTU jam 9.00 malam ok di TV 9.yang musim ke-4 nie budak-budak lagi hebat.semua boleh dikatakan power la. bagi aku la Rusil dan Irish suara memang best gilaa.. aku suka depa !! sesapa yang tak penah berkesempatan nak tengok Idola Kecil nie meh aku tempek satu video untuk korang tengok k. kalau nak banyak-banyak pegi search kat Youtube. haha =) 

Rusil pada konsert ke-2


Irish di konsert ke-2


0 pengomel yang comei:

 

Copyright © 2012 Reserved to CucuTokMat
Design by Cik Kumbang


POLIMAS Bloggerz