Pewaris gigi siong


auwww cakk ! memandangkan hari ni (28hb.11.2011) cuti umum sempena Maal Hijrah 1433h, aku pun dengan jayanya tidor pukul 4pagi. semata-mata edit blog nie ha. see my background and my new header yang polos tuh!! :) 



nie header lama yang aku gunakan dalam blog nie.


dan ini adalah header yang telah diubah. hamik kau. gedabak pic aku dekat header. haha



nie backgroung blog aku yang lepas. aku suka warna pink peach tuh. <3


now ini background yang aku gunakan sekarang.masih mengekalkan motif yang sama. LEOPARD <3


semua editing dalam blog nie aku buat sendiri berdasarkan tutorial yang blogger lain buat. aku malas nak buat tutorial. so just follow org laen punya je. actually, bukan malas la cuma tak dak masa sikit. kalau dulu "main background" aku gunakan black colour now,"main background" aku tukar kepada red colur. auww ! merah menyala  kau mak >.< 

harap maklum yee aku edit based on aku punya suka and setakat mana yang aku mampu jee. tapi, err... kalau ada yang rasa tak selesa atau sakit mata dengan MERAH nie bagitau ok. tak nak laa nanti ada yang masuk blog ni cakap "auww! terang nyee." so guys, tak salah kalau nak menegur aku. i accept it dengan redha. :)

till then 



0 pengomel yang comei:

 

Copyright © 2012 Reserved to CucuTokMat
Design by Cik Kumbang


POLIMAS Bloggerz