Ambil perhatian wahai saudara saudari sekalian

Assalammualaikum dan hye .....

TOLONG AMIK PERHATIAN!!!..JANGAN MASUK GROUP "INSAN BERFIKIR"...INI KERANA TU IALAH GROUP MURTAD...TUJUAN GROUP ITU IALAH UNTUK MENARIK UMAT ISLAM LAIN UNTUK MURTAD SAMA...TOLONG JANGAN LAH MASUK GROUP ITU...KALAU NAK MASUK JUGA BERHATI-HATI LAH DENGAN ADMIN DIA BERNAMA QISTINA..DIA AKAN BRAINWASH SECARA HALUS.....JANGAN TERBELIT DENGAN KATA2 DIA YANG INDAH DAN MANIS..BERHATI2 LAH..NI GOLONGAN MURTAD BUAT PAGE INI NAK SURUH SEMUA ORG ISLAM SESAT..INGAT ITU BERHATI2...TOLONG SEBARKAN KPD ORG2 LAIN MENGENAI HAL NI. jika anda sygkn agama islam .. sebarkan.. 


(Petikan amaran dari Facebook)







subhanallah. berhati-hatilah dengan dunia sekeliling anda. sekarang nie macam-macam boleh jadik. kalau dulu heboh pasal minum air mineral yang telah dijampi oleh penganut Kristian dan diberikan kepada umat Islam terutamanya pelajar sekolah. dan sekarang dunia semakin moden dan teknologi semakin canggih. Jadi taktik yang digunakan haruslah canggih. seperti sebaran di Facebook teramat memberi kesan. Jadi berhati-hati lah dalam bersosial k. :)



Tapi rasanya admin yang mencipta group nie dah tak tersenarai dalam group nie. sebab berdasarkan info group tuh admin group "Insan Berfikir" iaitu Mizan Qistina telah di-hack oleh hacker Wak Ketari atas sebab dia mempunyai niat memesongkan agama. dan berdasarkan post wall oleh Mizan Qistina pon yang dah lama saja yang tinggal. Well done hackers Wak Ketari ! :)


p/s : siapa bilang anak melayu tak hebat ?? ewwaahh...... 








2 pengomel yang comei:

H Y D E said...

tak boleh view group ni dah :|

kindergartenlibrary said...

mcm2 dunia sekarang ~

 

Copyright © 2012 Reserved to CucuTokMat
Design by Cik Kumbang


POLIMAS Bloggerz