Geylang - Shop December Giveaway


hye semua ....
join GA yang awesome nie !
korang boleh jugak tau. 
Jum.. Jum...


CLICK BANNER

Firts impression tengok blog nie "OMG nak peluk! nak peluk !" aku cadangkan korang patut tengok dan belek sendiri pasal blogshop nie. (http://geylang-shop.blogspot.com/) bagai kaum wanita je la.. kalau yang lelaki nak tengok pon boleh jugak. kot-kot bergaduh dengan girlfriend then nak pujuk balik korang boleh la beli kain cotton  nie hadiahkan kepada girlfriend korang.Gerenti sure punya tak kan gaduh lagi !! haha ^_^


GA nie ada dua kategori iaitu:

  • Pengalaman anda membeli belah secara online baik pengalaman manis atau buruk ?
atau

  • Kenapa anda suka kain dan nak kain cotton Polka dots nie ? 
so aku pilih soalan no 2. eksited nie ! hihi ^_^


Dear Geylang,
Saya memang sangat-sangat sukakan kain cotton sebab material cotton cantik dan bila pakai nampak kemas kalau nak bandingkan dengan material yang lain. Saya mempunyai tabiat pelik iaitu akan memeluk, sentuh semua kain cotton kalau saya ternampak tambah-tambah design POLKA DOTS !! saya memang sangat sukakan polka dots sampaikan pencil case, botol air, file semua saya akan pilih design polka dots. sampaikan semua yang kenal saya disebabkan pattern polka dots yang banyak ada pada saya. hihi. even baju raya saya pon POLKA DOTS jugak ! ^_^  saya pernah menangis disebabkan perasaan terharu dan eksited terlebih gara-gara ibu saya membeli satu dress POLKA DOTS colour mustard. hahaha. kelakar bagi siapa yang first time tengok tabiat saya nie. Dan disebabkan itu, saya join GA nie dan nakkk, nakkk, nakkk, dan NAKKKKK sangattt kain POLKA DOTS nie ! ^_^


Ini baju raya saya. tapi material bukan kain cotton tapi material kain lembut dan agak jarang. sangat sayangkan baju nie sebab it's POLKA DOTS dan bermanik-manik. 



nak masuk kategori yang kedua jugak boleh tak?? hihi. JANGAN TAMAK, TAK BAIK...... =)


2 pengomel yang comei:

Geylang said...

Assalamua'laikum.
Tahniah, anda mendapat hadiah sagu hati sempena December GA ini.
Sila baca announcement di Geylang's Page untuk info lebih lanjut ^^

ID said...

tahniah :)

 

Copyright © 2012 Reserved to CucuTokMat
Design by Cik Kumbang


POLIMAS Bloggerz