Kecik-kecik dah ade suara sedap


baru-baru nie tersebar satu video tentang seorang budak kecik yang mempunyai suara yang lunak merdu sangat alangkahh best nya kalau budak nie jadik adik aku. tiap-tiap malam aku suruh dia buat konsert dalam bilik aku. dah la comey kemain... haishh jeles aku. T_T nanti nak invite dia jadik penyanyi jemputan time birthday party aku yang ke-25 ! *setua itukah aku ?? haha.


Jomm layan video suara si merdu nie. aku pon tak pasti nama dia dan tempat lahir dia di hospital mana.. tapi dengar-dengar dia berasal dari Brunei. 



yang nie part pertama.
Tajuk Lagu : Awan yang Terpilu
Penyanyi Asal : Ning Baizura



yang nie part kedua plak.
wahh ada pulak sambungan-sambungan. nasib suara sedap. hehe.. =)
Tajuk Lagu : Takkan Berpaling Darimu. 
Penyanyi Asal : aku pon tak pasti. yang pasti lagu ni Indonesia punya artis kot.
*correct me if i'm wrong. :')

Amacam ?? merdu kan suara dia. ikut size badan dengan baju sekolah dia macam tadika. tapi entah la... apa-apa pon adik suara kamu cantik macam wajah kamu juga adik. satu jer nak pesan gunakanlah anugerah yang Allah berikan kepadamu kearah kebaikan. Insyallah ramai yang menyokong... :') :')



Bila dah besar jangan jadik macam dalam video atas nie sudah... punah harapan guek ! haha :D

have a nice day people. 

****UPDATE****

Nur Atikah Nabilah Thane,during this video, a Year 4 pupil from Sekolah Rendah Serasa, Muara, Brunei Darussalam. Taken last year using handphone. Source : Youtube 


0 pengomel yang comei:

 

Copyright © 2012 Reserved to CucuTokMat
Design by Cik Kumbang


POLIMAS Bloggerz